یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
نشست بصیرتی « مادران خانه دار » در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) هرسین گفت: ما زنان با توجه به این که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهیم، با مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه شکست دشمنان و پیروزی ملت ایران را فراهم سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، زینب مقصودیان، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) هرسین، صبح امروز در نشست بصیرتی «مادران خانه دار»، با تبریک عید سعید غدیر خُم، گفت: مادر خانواده با آگاهی از حقوق اجتماعی می‌تواند، معیارهای انتخاب درست و اهمیت داشتن تجربیات و توانمندی‌های داوطلبان را، در بین اعضای خانواده خود تشریح کند و آنان را برای حضور در پای صندوق‌های رأی، تشویق کند.

وی افزود: ما زنان با توجه به این که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهیم، بایستی به سرنوشت خود و کشورمان حساس باشیم و با مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه شکست دشمنان و پیروزی ملت ایران را فراهم سازیم.

مقصودیان گفت: بانوان محور هدایت خانواده، به سمت انتخاب اصلح اند، همانطور که همیشه شاهد نقش‌آفرینی پرافتخار زنان، چه در عرصه‌های انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس بوده‌ایم.

این استاد حوزوی با بیان اینکه باید توجه داشت، از زنان و بانوان عزیز برای جذب رأی سوء استفاده نشود، گفت: چون برخی سعی بر این دارند که حتی کسانی که رای می دهند را قانع کنند، به اینکه تو وظیفه ات رو انجام بده و بدنبال فرد اصلح نباش، حالا هر کی ر

ی آورد، آورد.

وی تصریح کرد: اتفاقا خیلی مهم است، چه کسی رای بیاورد و بر مسند اجرایی کشور بنشیند، بلکه باید نقش خود را دراین زمینه هم خوب ایفاء کنیم.

مقصودیان با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی از مواقع به دلیل فقدان روشنگری مادران و زنان در جامعه، با نوعی بن‌ بست فکری در نسل جوان مواجه می‌شویم، گفت: همین موجب می‌شود، دشمن خیلی راحت با ایجاد هیاهوی رسانه‌ای، به اهداف مورد نظر خود دست یابد و جوانان را به سمت خود جذب کند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) هرسین با بیان اینکه حضور جامعه زنان متدین در عرصه و میدان حضور با قبل از پیروزی انقلاب، فرق ماهوی دارد، خاطرنشان کرد: برای بروز و ظهور بیشتر در جامعه، باید انتخابی درست داشته باشیم و کسی را انتخاب کنیم که متعهد ،مومن ،انقلابی، مردمی و در خدمتگزار طبقه محروم جامعه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد صادقی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    1 0
    حوزه علمیه خواهران شهرستان هرسین ارتباط چشمگیری با نهادهای فرهنگی شهر ندارد و چه خوب است که فعالیت‌های صورت گرفته عمومی تر و با همراهی و ارتباط بیشتر با دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی هرسین باشد.
    • گل نرگس IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 0
      کاش اجازه بدید برای موضوع فوق که مشارکت بانوان هست یک خانم سخنرانی کنن وگرنه در تمام برنامه های شهرستان اقایون و امام جمعه و..... سخنران هستند.
  • ح. ص IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    بنده خودم از طلاب حوزه علمیه خواهران هرسین هستم دوست داریم از وجود امام جمعه و مسئولین فرهنگی شهر در مراسمات استفاده بهتری ببریم صرف اینکه سخنران ثابت برنامه ها مدیر حوزه خواهران باشد آنچنان لذت بخش نمی باشد.
    • الهام IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      سلام به نظر، شما از طلاب غیر فعال میباشید والا سه سخنرانی اخیر ما امام جمعه محترم بودن و روز دوشنبه که قطعا باز شمادر جریان نیستید ایشان می باشند واساتید دوره یک روزه نیمه دوم خرداد نیز ایشان وحاج آقا آرمندامام جمعه محترم بیستون با دعوت و هماهنگی حاج آقا ویسی ریاست اداره تبلیغات از مدعوین وحضورروحانیون و مسئولین مثل حاج آقاا امامی ،حاج آقاامیری راد ،حاج آقا عزیزی طرح امین و... بر گزار شده البته در مواردی هم صلاح بر دعوت از سخنران خانم مثل عید غدیر که خانم نوروزی تشزیف آوردند. سایر برنامه ها رو هم جهت اطلاع بیشتر از فعالین حوزه علمیه بپرسید